الوصول لمستوى 1 مكرر فى المزرعة السعيدة تحذير

AhmedSaadTube
الصفحة الرئيسية

نهاية الشفرات فى المزرعة السعيدة

نهاية شفرات المزرعة السعيدة مستوى 1 مكرر،

تحذير من الوصول لمستوى 1 مكرر فى المزرعة السعيدة،




انا قبل كده حذرتكم من الوصول لمستوى 1 مكرر؟

وانتم فكرنى عايز ابق دائماً سابق الجميع لا مش كده خالص،

شاهد الفيديو اولاً وانت تعرف،




الطريقة كتابة،

اولاً لازم تعمل اى حاجه نفسك فيها؟

قبل الوصول لمستوى 1 مكرر او 601 ،


تحذير من الوصول لمستوى 1 مكرر فى المزرعة السعيدة


الوصول لمستوى 1 مكرر فى المزرعة السعيدة تحذير


بعد ما توصل لمستوى 1 مكرر وانت داخل مزرعتك ؟

لازم تقلل الخبرة كل مره ببرنامج تشارلز زى الفيديو كده،

وكمان انا واصل مستوى 1 مكرر سنة 2014 ،

وبقول لكم اللى حصل معى عن تجربة؟

بعد ما تدخل فى المزرعة طبعاً كل مره ببرنامج تشارلز؟

بتلاقى الدنانير بتكون مثلاً سالب او انا اتخصم منى 500 دينار!

مش عارف ليه ومزرعة تانية مستوى 1 مكرر الدنانير اصبحت بالسالب

ومفيش طريقة لفك الدنانير السالب ابدا للاسف

ملحوظة كمان لو اشتريت او عملت اى حاجه فى المزرعة

الذاكرة بتحفظ عادى لاكن مش بيثبت اى شئ

من المتجر او عن طريق اكواد برنامج تشارلز،





باختصار عايز توصل لمستوى 1 مكرر او بمعنى 601؟!

اعمل اى حاجه وانجز اى حاجه علشان بعد كده مفيش حاجه بتثبت،

واخر مره خلى المزرعة مساحة الارض مسوى 1 الاصلى

وكبرة الارض بالبرنامج مش بتكبر خالص مع احترامى لاى محترف،

واخر حاجه والله اعلم ممكن يجيلك حظر نهائى مش بفول عليك

انا بقولك التجربة مع مستوى 1 مكرر اللى حصل معى،

ومفيش اى محترف على وجه الارض بيفك الحظر النهائى

تحدى بجد من ادارة المزرعة السعيدة

كان عام 2013 بيتفك الحظر النهائى اما من عام 2014 مفيس الكلام ده،





تحذير من الوصول لمستوى 1 مكرر فى المزرعة السعيدة

اوع كلامى يكون زعلك مثلاً انا بحكى عن تجربة حصل معى عام 2014،

ختام الكلام مزرعتك وانت حر فيها بس تزعل من الادارة،

author-img
AhmedSaadTube

تعليقات

5 تعليقات
إرسال تعليق
  • Unknown photo
    Unknown10 يونيو 2016 في 9:56 ص

    تسلم يا بوب

    حذف التعليق
    • احمد ابو يوسف ثغرات المزارع photo

      فكرك يا برنس مش ناسى بس افتح الصفحة واكلمك

      حذف التعليق
      • Unknown photo
        Unknown14 سبتمبر 2016 في 2:06 ص

        يابوحميد انا كنت سألتك مره في المزرعه المائيه انا كنت عملت بره الماء بركه كبيره وشتريت السيد قشده وحطيته فيها ولما عملت ريفيرش مالقتش لا البركه ولا السيد قشده وفلوس الخضره اللي اشتريت بيها رجعت تاني بس اللي حصل ان لو حطيت ارض(تراب) وازرع وكله بس لو عملت ريفريش برضه كل حاجه تروح وترجع الفلوس تاني وارض المائيه كلها باظت بره الماء وجوه الماء الارض فقط هي اللي مابتسبتش لكن اي حاجه تانيه زي مثلا شجر يثبت سماد احطه يثبت حتي عملت بركه وطلعت فيها المستودع طلع بس برضه بعد الريفرش البركه راحت والمستودع موجود بره الماء ايه رأيك في شغل العفاريت ده اي بركه ماء اعملها واحط فيها اي شئ تختفي البركه ويستمر الموجود عليها علي الفاضي بدون بركة ماء يالله حل يابطل

        حذف التعليق
        • Unknown photo
          Unknown14 سبتمبر 2016 في 2:10 ص

          وكذلك المزرعه زي انت ماقلت انا عديت 601 وهي متوقفه بس بفتحها بالبرنامج من الداتا واشيل رقم من الخبره تفتح معايا وتشتغل وانا زهقت منها المهم عملت حظر تطبيق وبعت للدعم انت اتلعب في المزرعه بدون علمي وحورت عليهم وفي ناس قالت بعد 10 او 15 يوم هترجع من جديد فانت ايه رأيك

          حذف التعليق
          • AhmedSaadTube photo
            AhmedSaadTube5 سبتمبر 2017 في 7:15 ص

            اهلاً بك وكل عام وحضرتك بخير تصدق اول مره اشوف الرسالة بجد انت اخبارك ايه
            وعامل ايه فى المزرعة السعيدة ربنا يطمنا عليك

            حذف التعليق
          google-playkhamsatmostaqltradent